Pages

30 Mac 2011

Cuti sakan

Bercuti! Memang seronok! Bukan ke London ya! Bukan juga ke Korea atau terbang ke Libya! Saat-saat masih berdua dengan suami, maka saya rasa lebih elok berjalan-jalan lagi. Hilangkan tekanan dan kesibukan kerja juga melihat-lihat gelagat orang di sekeliling. Okey, marilah kita melihat gambar-gambar yang sempat dirakam.




Bateri kamera memang tidak dicas gara-gara *pengecasnya tertinggal di rumah emak Melaka. *betulkah perkataan pengecas itu? Haa..hantam! Memang seronok tambah gumbira! Yang paling bertambah adalah semangat untuk kembali menulis lagi. Itu yang saya mahu! Sebab nanti dapat duit banyak, bolehlah melancong lagi! Bolehlah abang ya! Dalam Malaysia pun jadilah. he he he..



Tadaaa...Go to London! Biar mimpi menjadi nyata maka saya bergaya ala-ala betul di hadapan bas bercop nama 'London'. Sumpah perasan!





Sejuk o! Jadinya sesiapa yang rasa tekanan tahap gaban dan ultraman itu, bolehlah berjalan-jalan ke sini. Jeritlah sepuas hati dan berjalan sampai sakit kaki! Sumpah menyesal pakai kasut hitam tinggi dua inci. Nasib baik ada kasut sukan murah cap Power. Kalaulah mardihah tahu, awal-awal pagi pakai kasut sukan itu. Bolehlah berlari-lari lagi! Menyesal betul!



Encik abang tersayang membelek telefonnya bersama hembusan kabus yang menyejukkan! Seronok menyaksikan pemandangan indah ini. Aiceh! Terima kasih bawa adinda berjalan-jalan. Nanti kita pusing-pusing 1 Malaysia lagi ya!


1 ulasan: