Pages

06 Disember 2013

Mari anyam kenangan

Mari anyam kenangan dengan saya. Boleh temui saya dan rakan-rakan penulis Karya Seni & Penulisan2u. Pilih tarikh dan serbu PWTC.

Jadual 'Mardihah' pada 11.12.2013. Hari Rabu, Jam 2.00 petang hingga 4.00 petang. Masukkan Mr Pai Epal dalam beg. Jumpa saya di sana dan kita sama-sama mengukir senyuman.

Saya pilih 11.12.2013 sebab Selangor cuti. :)  Mulanya segan nak pergi, tapi atas tiket meraikan penerbit dan meraikan pembaca juga mahu bau buku. Oh ya, rindunya nak tepek cerita di dalam blog sendiri. InsyaAllah, Januari 2014 saya akan mulakan manuskrip baru. 
Doakan 'Nadratul Nisa', Maleq Rafie dan Tan Jie Kang@Akhtar siap Disember ini. Maaf, November tak sempat saya siapkan. Maklumlah akhir tahun datang dengan banyak proses baru dengan kerja-kerja baru. 

Tunggu teaser comel saya mengenai Akhtar. Hehe. 



1 ulasan:

  1. Rugi tak dapat jpa Cik Dihah. Kalau tidak dah lama sy apply cuti awal-2. Kenapa karyaseni tak inform dalam wed dia org ttg kedatangan awak. Xpelah, maybe next time masa tu Cik Dihah dah kuarkan Mrs Pai Epal pulak..

    BalasPadam