Pages

28 April 2014

Udin & Jen 4



Jen,
Mahukah kau tahu yang aku semakin ingin kau melupakan aku?
Mahukah kau tahu yang aku semakin ingin kau menjauhi aku?

Tapi bagaimana mungkin Jen,
Bagaimana juga untuk aku menghapus segala bayangmu,
Bagaimana juga untuk aku menghapus kilas senyummu,

Jen,
Masihkah ada ruang dan waktu antara kita,
Bertemu sekali lagi dan bercinta untuk kedua kali?
Bolehkah Jen?

Ikhlas,
Udin.

Apa rasa korang kalau aku kirimkan sajak ini untuk Jen?

A) Jen suka tak ingat dan terus call aku sambil ajak aku keluar dinner.
B) Jen terkejut sampai terkeluar biji mata
C) Jen terharu menangis sambil peluk teddy bear
D) Jen terus termuntah rasa nak pengsan sebab tak sangka aku penulis sajaknya.

Hampeh! Hampeh kau Udin.

:::Bab paling pendek. Haha. Saya sedang asah balik kepala, jemari untuk kembali menulis. Maafkan saya. Maafkan saya lama tidak mewarnai diri kalian dengan entri-entri di blog. [Ceh, macamlah ramai readers] Saya sedang cuba mengatur kembali masa, menulis kembali, menyiapkan semula semua manuskrip yang terbengkalai. Menyusun kembali plot manuskrip yang saya rasa semuanya cliche.....haha. Sebabkan saya rasa saya tulis clichelah saya pergi stop sampai memikirkan plot lain dan akhirnya manuskrip tak siap-siap. Haaa...kau mampu? Kemudian nangis sendiri. Haha.:::

Ok. Bai!

1 ulasan: