Pages

26 November 2007

Part I ~~Team Building Finance..Sweet Memoriesssss~~~

Assalammualaikum w.b.t ,

Lama saya tidak update blog, sehingga Kak Intan berpesan “Dik, update lah cepat…”
" Erm..adik update gambar Team Building lah ye?"

So, ini saatnya saya balas dendam meski dilanda kesedihan…lap top rosak….huwaaaa….pesan Pak Su.. ‘harta itu satu ujian..rosak itu juga satu ujian, tarbiyah diri juga…’ 2 minggu saya akan merindui ahlami saya……bersabarlah wahai diri.

Saya kongsikan dengan semua gambar-gambar kenangan semasa menghadiri Team-Building di PD Sanctuary Port Dickson : 10-11 November 2007.
Seronok dan mencuit hati. Menambah keakraban semua kakitangan dan rasanya paling tidak boleh saya lupa, melihat Pengarah tergelongsor depan mata. Juga saya yang disimbah dengan lumpur semasa War Games. Memang saya paling bersemangat berperang sehingga jerangkap samar memenuhi diri. Terkenangkan diri berperang di kampung ketika zaman kanak-kanak. Saya balas dendam segala kenangan, muslimah boleh!!!chaiyok!chaiyok!!

Membina rakit, dan berkayak…..Nasib baik muslimah ni terror bab-bab mengikat tali. Sana sini saya periksa. Tapi akhirnya utuh rakit kami, bertukar tangan kepada kumpulan lain. Sabar aje!

Saya ada dalam gambar-gambar menarik ini, carilah kalau jumpa..(kalau)

Ok gurls and guys, semua rakan-rakan blog, selamat menjamu mata….



Luas Kebesaran Ilahi....Luas Pandangan Hati...

Team V2...chaiyok!chaiyok!


Saya ada di depan Tn Hj Khalid....tangan dah tak larat nak mendayung....rasa putus asa pun ada...


Team Numero Uno..berjuang habis-habisan..cayalah..



Kapten kapal kami, Encik Mokhzani yang berlagak macho.....erk...kaki saper pulak ni.....?





Saya, 4 dari kiri....dari belakang sahaja ya...:)




Masa makan-makan...best lauk dan hidangannya...menyelerakan..




6 ulasan:

  1. Tanpa Nama26/11/07 10:33

    Macih dik...

    Eh, gambar boyfriend akak tak der lagi la..
    Part II ye?
    Akak sabbbbaaarrrr menanti... hahaha

    BalasPadam
  2. best nya...yg mana satu qudwah_mardihah? :)

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama27/11/07 14:50

    meh jalan ke ganu....
    kat sini ari2 leh main laut...hehe... ;D
    kolam air panas pon ada
    air terjun pun ada...;)

    BalasPadam
  4. salam..

    bestnya.. suka bangat!!!

    dah la tayang gambar jauh.. belakang je plak tu.. hehehe.. ;p

    BalasPadam
  5. waaa....tak mabuk laut ker???

    oh ya! saya tahu yang mana satu...dah jumpa ;)

    BalasPadam
  6. kak intan,
    nanti adik paparkan, tapi takut ramai yang berkenan nanti..sian akak...hehehe. tapi kenangan betul dengan team building ni ye..

    kakluna,
    memang best sangat...saya yang mana? tiada dlm gambar pun...yg kenal je tahu saya mana satu..:)

    tinta,
    insyaAllah nanti kiter g t'ganu sana ye..best nyer suasana sana..dapat ilham novel baru bagus ni...

    achik,
    gambar jauh lah yang buat semua nak perati betul-betul..huhuhuhuh

    BalasPadam