Pages

12 Disember 2008

Titik


"Saya berhenti sekejap menulis untuk kali ini ya"...

Dan berhenti sekejap mencari ilham..
Saya mahu titik
Tapi titik saya tidak akan terhenti
Kita jumpa lagi..

Operasi blog ini tergendala sehingga Jadual ringan sikit..hehe
Doakan kesihatan saya dan diberi idea panjang berjela.....

Tergendala!
Saya dalam work station yang bahaya. Tahap tinggi. Meski PRIME tidak mencecah keinginan. Saya kecewa. Terkilan.
Kata Marina,
Untuk pujuk hati kita: ingat kerja kerana Allah.
Reward dia, Allah sahaja yang tahu. Syukur ada kerja. Dpt duit bagi mak abah.
Ada la hapnes kat lain

Salam Raikan Cinta!
Mardihah



8 ulasan:

  1. Dihah..cuti berehat ke? Take your time..mudah-mudahan Dihah akan menjadi lebih bersemangat selepas bercuti ye.. See you soon!

    BalasPadam
  2. Dihah - semuga dipermudah dalam semua urusan kehidupan.selamat bercuti.....

    BalasPadam
  3. Mardihah, moga dipelihara olehNya selalu :)

    BalasPadam
  4. idea panjang berjela... tak yah laa... nanti penat aku nak baca.. heheh... pendek-pendek okey dah... heheh...

    BalasPadam
  5. sy tertawa seketika membaca komen pa'chik...
    idea sy memang berjela-jela, tapi adakala jadi pendek pula...huhuhu

    BalasPadam
  6. yag bab madah madah ni sedap di baca tapi kadang tu berkerut dahi nak bagi paham hehe

    BalasPadam
  7. zino - saya memang mcm tu....ayat puitis-puitis....hehehe..jgn mare...memang sengaja bg orang tak faham ..hahahahaha..-kdg2 sy pun tak paham..hihi

    BalasPadam