Pages

10 September 2007

Harapan

Saya akan redha, saya akan terus berusaha, saya akan teruskan langkah jika manuskrip ini tidak diminati/ditolak/direject. Semoga Ramadhan membawa banyak harapan dan ganjaran.

Putus harapan juga ….

Berharap juga….

Kesempatan ini, untuk semua pembaca blog, semua peminat-peminat saya yang jauh di mata dan dekat di hati, yang sentiasa memberikan semangat untuk saya, kritikan, idea, jerkahan, nasihat dan panduan. Peminat PAS, UMNO, KeADILan, MCA, MIC, puak-puak tertentu – saya pohon ribuan ampun dan maaf.

Oleh itu saya terlebih dahulu memohon maaf jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengaja maupun yang di sengaja, sama ada penulisan saya juga yang sengaja atau tidak disengajakan. Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, insyaallah.




9 ulasan:

  1. Tanpa Nama10/9/07 10:03

    aya doakan kejayaan manuskrip saudari ini.

    Rasanya pihak PTS tidaklah akan menolak atau mereject. Tetapi jika ada tidak kena dengan selera mereka, mereka hanya menyuruh ubah sedikit sahaja.

    www.studiomuslim.com

    BalasPadam
  2. wah tahniah jejak pertama telah bermula ;)

    Salam Ramadhan...

    BalasPadam
  3. assalamualaikum...
    teruskan usaha...
    :P

    BalasPadam
  4. salam

    tak sangka awk penulis rupanya.
    dan bila dh tgk manuskrip tu, baru sy terbuka mata apakh step2 yg diperlukn utk publish our writing.

    salam ramadhan. smga berjaya :)

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama12/9/07 08:19

    salam
    enti...pasal yg hadis tu , cuba lihat tulisan akhi Masri ni...

    http://soaljawab.wordpress.com/2007/09/10/doa-ramadhan-malaikat-jibril-benarkah-ia-wujud/

    BalasPadam
  6. anonymous,

    terima kasih atas info berkenaan. Syukran atas peringatan dan teguran..
    :)

    BalasPadam
  7. salam..

    moga maju jaya...
    selamat berpuasa...

    BalasPadam
  8. semoga dipermudahkan semuanya.. selamat menjalani ibadah puasa.. :)

    BalasPadam