Pages

31 Julai 2008

Nyum-nyum....


Dihah tak pasti kenapa lewat sangat mereka hidangkan hidangan yang telah di booking awal. Jadi, celebrate birthday Kikimikasa dan Peah agak terlewat rasa. Minta maaf kerana agak kelam kabut. Tapi posing sakan tetap menjadi agenda utama kami. he he.Nasib baik Dihah pusing keliling SR untuk dapatkan segera menu yang kami tempah, jadi dapatlah makan dengan kadar segera meski ada 15 minit lagi nak masuk opis. huhuhu...Cashier tu muka macam monyok je, tapi Dihah dah booking awal, so i must get my menu dengan kadar segera. No Excuse!! We pay and we must get what we want! cheh...jangan marah walau masa bayar Dihah buat muka sebaik mungkin agar mereka tak meletakkan kesalahan pada kami yang telah meminta agar menyegerakan apa yang kami telah order seawal 1 hari.

Ada kek, dan makanan yang nyum-nyum. Sedapnya......Dihah kongsikan gambar untuk tatapan semua. Jadi hari ni, adalah Hari Makan Sedunia...huhuhuhuhuhuhu.

Nyway, Selamat Hari Jadi untuk Kikimikasa dan Syazwani @ Peah ; semoga panjang umur dan murah rezeki, senyum selalu dan sentiasa ceria sahaja. Bersahabat selamanya. Dipercepatkan jodoh dan menuju kepada kematangan diri. Semoga dengan pertambahan usia menambah amal, iman dan takwa, insyaAllah.

Thanks to semua ; Kak Zai, Kak Sari, Hasuga, Kikimikasa, Peah dan diri ini!!.......

Salam persahabatan. Tiba-tiba Dihah teringat saat menyambut Hari Jadi di RSK. Makan dalam talam, ada kek murtabak dan kakak-kakak menyusun satay jadi hiasan sepanjang talam. Makan bersuap-suapan. Manisnya kenangan.

5 ulasan:

  1. Tanpa Nama31/7/08 19:54

    wah wah wah :D

    selamat hari lahir buat mereka :)

    BalasPadam
  2. Dihah....
    TQ... dihah yang senget selalu tetap dalam ingatan. hehehehh...

    jgn marah

    :-)

    BalasPadam
  3. nyum nyum.. sedapnya kek!!!

    BalasPadam
  4. Salam Dihah...

    Seronoknya sambut birthday kawan2 yea..

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama6/8/08 20:14

    thank you very much to all akak2 bersusah payah menunggu walaupun lmbt kn...thanx ye =)amin utk doa2 akak..


    peah...uhukss

    BalasPadam