Pages

11 Ogos 2008

Jemari Lesu

Saya meluahkan rasa kepada sahabiah saya minggu lepas, kata saya, entahlah blog saya sekarang sudah tidak ada rasa dan idea lagi.

" Dah rasa macam caca marba pulak, masuk puisi tak berkenaan pulak, repek-repek je....huhu"

" Ha'a lah, erm masuklah bahan pergi kelas..boleh kongsi ilmu sikit-sikit.." pesannya.

" Erm sekarang tak ada idea, susah nak bertandang agaknya, dah lama tak baca buku...asyik sibuk dengan kerja sahaja.." saya merungut
dalam hati.

" Boleh punya, cari idea baru.." tambah semangat beliau.

Saya termenung lagi depan pc. Merenung jemari yang semakin malas berligar.

3 ulasan:

  1. Salam Dihah...

    Kadang2 memang macam tu, fikiran buntu takde idea yg dtg bertamu, lama2 nanti ok lah tu, insyaAllah.

    BalasPadam
  2. ala...
    boleh punya
    org baru balik dr kursus motivasi nih
    duk depan pc..akak tepuk tgn 3 kali
    pastu akak jerit : "SAYA BOLEH!!"
    "SAYA ADA IDEA!!"
    Pastu baca bismillah..insyaAllah idea tu akan dtg..cewahhh!!

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama20/8/08 11:59

    salam...
    ya teruskan menulis..iman pun kdg-kdg turun naik, idea tu pun lebih kurang..nanti ade aktiviti , pembacaan , ade la tu..teruskan~~~

    BalasPadam