Pages

06 Mei 2010

Paparan Eksklusif I



Ini gambar kandid yang berjaya saya ambil. Kak Lin dan Ms Gan. Ala-ala comel bergaya. Kak Lin merupakan sifu saya dalam bekerja. Ms Gan pula teliti dalam kerja-kerjanya. Mereka sudah bekerja hampir dua puluh tahun di sini. Banyak kenangan dengan mereka.Sesungguhnya pengalaman dikutip dari mereka yang lama bekerja.



Ini Kak Azwa. Kecil-kecil dan comel orangnya. Seorang Eksekutif Kanan di Seksyen Pemerosesan Perbendaharaan Ringgit, Jabatan Kewangan di tempat kerja saya.



Ini pula Encik Zul. Beliau seorang Pengurus di Unit Pentadbiran dan Latihan.Beliaulah yang menemuduga saya dengan wajah garang dan seriusnya. Sehingga saya takut dan gabra ala-ala baharu masuk darjah satu. Terima kasih Encik Zul, kerana menerima saya. Walhal sekarang, beliau amat bersahaja dan sederhana sahaja orangnya. Isterinya penulis buku juga. Kamsiah Abu...

Nantikan gambar-gambar menarik yang saya tangkap lagi sekitar Team Building di Klana Resort Seremban.

*gambar-gambar ini hak peribadi saya. Tidak dibenarkan mencuplik ke mana-mana laman lain. Terima kasih.

1 ulasan: