Pages

03 Ogos 2010

"Saya suka menjengah ke blog erinhakim kerana....."



1) Sebab saya suka membaca.
2) Sebab saya suka warna oren
3) Sebab saya suka tengok anak Kak Erin yang comel
4) Sebab saya kenal Kak Erin
5) Sebab Kak Erin rajin menulis blognya
6) Sebab Kak Erin suka berkongsi ceritanya
7) Sebab bila saya tiada kerja, saya akan jengah blog Kak Erin
8) Sebab apa lagi ya!
9) Sebab ada cerita tentang makan-makan!
10) Sebab ada cerita mengenai x-boss kami yang jelita (betullah, bukan?)
11) Sebab paling penting sekali adalah kerana PERSAHABATAN!

Ohh, sudah ada 11 sebab, jadi saya rasa saya layak terima hadiah itu.

Yeay!

Entry akan berpanjangan selama dua hari sahaja kerana itu adalah syarat pertandingan. Oooo..Tidak mengapa, asalkan dapat hadiah. :)

1 ulasan:

  1. Tima kasih Dihah krn join... :) mari kita tgk siapa yg kenaaaaaaaaaaa....

    BalasPadam