Pages

25 Jun 2009

Aku Anak Imam Sahak!!


" Wei..kamu tahu ke dia tu dah berpunya ke belum?"

" Erm...rasa macam belum je.....kenapa kau tanya?"

" Tak ada lah...rasa macam berminat je...hehehe"

" Sengih-sengih macam kerang busuk...kau tahu, Aisya bikin kolam penternakan kat kampung sebelah tu...baik pun baik..
warak pun warak..manis pun lagi manis...hehe.....laki jenis macam hang nak jadi suami dia? aisehhh....kerat jari lah kau..." Din ketawa mengilai.

" Belum cuba belum tahu...." lelaki berumur 29 tahun itu terus termenung menjauh....

" Eh, tapi dengar-dengar dia dah bertunang dengan Si Hisham yang duda anak satu tu...."

" Ye ke........?" matanya terbuntang merah macam saga. Alamak...potong jalan betul.....Aku tak kira...aku tak peduli. Aku Anak Imam Sahak!!
Apa yang aku nak, apa yang aku inginkan...akan pasti aku dapatkan.....

3 ulasan:

  1. hhmmmm, dialog dalam novel ker ni? sungguh bersemangat gitu... caiyuk caiyuk!

    BalasPadam
  2. salam mak su...ha'a dialog dalam novel...tunggu..

    :)

    BalasPadam
  3. Jangan lupa janji untuk berikan saya senashkah percuma !

    BalasPadam