Pages

29 September 2009

Tulis suka-suka


Tulis suka-suka
Kerana malas melanda
Kerana perut kenyang suka

Tulis suka-suka
Kerana sepi semestinya
Kerana semestinya jemari kaku lara

Tulis suka-suka
Oiiii...mari kita nyanyi lagu 1 Malaysia
Dendang suka dendang lagu negara

Tulis suka-suka
Ahhh...penatnya saya
Melayan fikiran yang sepi melanda
Idea sudah hilang begitu sahaja

Tulis suka-suka
Dalam suka, ada debar yang melanda
Dalam suka, ada jiwa manusia yang melara..

Tulis suka-suka
Saya terkelip-kelip menahan mata
Kerana kelak, di sisi ada peneman jiwa

hahahaha!!

Saya saja suka-suka
Tulis suka-suka
Untuk kalian ketawa
Saya saya saya malu mahu bertanya
Adakah hati sudah ada yang punya??
hahahahaha

1 ulasan:

  1. Tulis suka2 pun, akak suka juga baca....

    salam aidilfitri dihah...
    :)

    BalasPadam