Pages

12 Jun 2013

Pre-Order Mr Pai Epal



Makluman. Tempahan Mr Pai Epal kini DIBUKA SEMULA. Mak jemah tak sangka sambutan menggalakkan sampai cenderahati terpaksa mak jemah paksa cik Yaya sayang buat semula. Hihi

Harga untuk Semenanjung Malaysia RM28.00. Kos pos saya hanya ambil RM4.00 sahaja.
Harga Sabah & Sarawak RM31.00. Kos pos akan dimaklumkan di dalam emel nanti.
Jumlah pembelian Mr Pai Epal merangkumi pakej autograph besar dari Mardihah. Heh. Cenderahati comel dan stamp Eiffel Tower. Yeayyy! Juga pakej berjalan-jalan di Paris bila membaca Mr Pai Epal. :)

Sila emelkan nama di bawah komen jika sudi menempah dari saya ya. 

Terima kasih.

Mr Pai Epal juga boleh dibeli online di sini -----> SINI.
Makluman lanjut, mahu sembang-sembang ke, tanya masalah negara ke, masalah jerebu ke...hihi bolehlah emel saya ke mardihahadam@yahoo.com

34 ulasan:

  1. Tanpa Nama12/6/13 11:31

    okey, saya dah emel dihah. saya tunggu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok saya dah dpt emel awak. tunggu ya

      Padam
  2. Noraini binti Deli
    -ombakrindu102@gmail.com

    BalasPadam
  3. acibharumi@gmail.com

    *excited nak baca*

    BalasPadam
    Balasan
    1. acib, dah emel. dan dah terima bayaran. tunggu saya pos ya

      Padam
  4. Tanpa Nama12/6/13 14:00

    Wan Syahira Bt Wan Ramli
    wansyahira89@yahoo.com

    BalasPadam
  5. Saya berminat. Rohayu Abdul Hamid (arbarah@gmail.com)

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama12/6/13 17:13

    nurulabidahnajihah@gmail.com

    *excited2!! (^_^)v

    BalasPadam
    Balasan
    1. excitednya dia. ok dah emel. hehehe

      Padam
  7. saya berminat
    i_fiqah@rocketmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok adik aiman afiqah. dah emel.
      bonjour paris!

      Padam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. nabila annuar12/6/13 21:37

    nabilaannuar@gmail.com

    tq ya...

    BalasPadam
  10. Cik Dihah,
    Jgn lupa include sy dlm listing awk. has_1309@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok. x lup include. dah emel. pls check. :) sayang 14 juta!

      Padam
  11. saya minat
    afziahanim752610.ahi@gmail.com
    atau
    afziahanim@moha.gov.my

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok. done. pls check emel. terima kasih 14 juta!

      Padam
  12. salam kak dihah, emailkan saya juga...faradiagoh@yahoo.com

    tq

    BalasPadam
  13. nak jugak.. niaaishah@gmail.com

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama14/6/13 11:12

    saya pun berminat dah lama tunggu sambungan cite ni berakhir sudah penantian saya.tak saba nak memiliki buku ni.emailkan saya mcm mana nak order minar.farahni@gmail.com TQ

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sebab berminat. Pls tgk emel ya. ;)

      Padam
  15. Tanpa Nama14/6/13 14:46

    NORMAWATI
    mecnorm8735@yahoo.com

    BalasPadam
  16. Aikk dua hari akak tak masuk internet..dah tutup order ...aisey man!!!!
    Tak apa akak cuba juga ammyj11@gmail.com....nanti bagitau nak bank in duit.

    BalasPadam
  17. boleh x masukkan saya dalam list order
    email: messiahsadar@gmail.com

    BalasPadam