Pages

31 Julai 2009

Pada Satu Hari...

Amacam? ada gaya siapa?

Entah kenapa, sunyi menjalari diri....
atau saya sendiri yang memilih untuk menyintai sebuah kedinginan atau kesepian..Chehh...
So, Dihah buat keputusan balik kampung..bercuti selama 4 hari di rumah dan menguruskan beberapa perkara peribadi.
Berjumpa mak dan ayah, adik-adik, mengemas rumah, mengemas halaman rumah, membawa motor keliling kampung, menjenguk ikan air tawar ayah dan ternakan ayam di kampung...semuanya bagai sebuah cerita peribadi yang sukar saya alirkan.

Indahnya, meski saya terasa sunyi......Ya, sunyi dari kawan-kawan lama....kesepian
dari bahagia dan mengenali persahabatan....Namun, saya bersyukur, Kak Kartini sentiasa menghiburkan diri, menceriakan diri dengan cerita-ceritanya dan sesekali kami bergurau ala-ala kasar bunyinya. Kasar ke kak? Tapi kelakar….

Saya juga makin sibuk menguruskan bahan-bahan 'membuat sesuatu'....membuat 'sesuatu'? hehe. Biarlah menjadi rahsia saya...InsyaAllah, akan saya paparkan kelak untuk bacaan semua.

Penulisan saya di blog merundum juga dan adakala terasa bosan yang teramat sangat dengan penampilan blog ini. Kenapa ya?
Rasa-rasa macam nak tukar warna lagi. Atau menukar wajahnya. Mungkin ya atau tidak....

Gambar yang Dihah paparkan di atas adalah gambar Dihah bersama adik-adik kesayangan. Kami berjalan-jalan sekitar Kuala Lumpur. Tiada dalam gambar adalah Hazimah, keciaaaan dia...
Nanti ada masa, Kak Lang bawa Zimah pula jalan-jalan ya....
Kepada mereka-mereka yang akan berarak untuk Memperjuangkan protes ISA, berhati-hati di jalan raya. Selamat Berjuang dan Beramal....
Salam Raikan Cinta,
Mardihah Adam

2 ulasan:

  1. salam hujung minggu....

    BalasPadam
  2. Saudari Qudwah Mardihah,

    Projek dulu kini tunggu hasil... tentu tahun ini lebih banyak projek lagi...

    Tapi maaf, saya mengutuk para-para demonstran mansuh ISA tempoh hari...

    BalasPadam