Pages

22 Oktober 2010

Blog Baharu

Salam semua.

Maaflah, sekarang memang saya sedang uruskan blog yang berwajah baharu ini. Mudah untuk saya muatkan senarai buku tulisan sendiri di sebelah kanan atau kiri blog ini.

Warna biru dan merah jambu!Waaa

Tak pernah sekali saya membayangkan blog bertukar kepada warna ini, tapi nampak ceria juga untuk memberikan semangat kepada saya menulis laju-laju di dalam blog sendiri. Itulah, nanti saya mahu pujuk suami untuk kami dapatkan wireless broadband untuk peribadi. Bukan tak mahu beli, tapi jika ada saya takut tidak menulis dan asyik sahaja dengan internet. Takpun asyik berfacebook sahaja agaknya.
Ngeee~~. Blog akan lebih santai. Memasuki era baru cerita-cerita peribadi, kisah-kisah penulisan lebih utama juga saya akan menulis apa sahaja yang saya suka.

Nota kaki : 5 tahun yang lepas, Dihah dan kawan-kawan pernah berjanji untuk berjumpa semula pada tarikh keramat 20102010 jam 2010. Haaaa..mahu tahu aktiviti kami? Nanti Dihah akan layarkan kepingan-kepingan gambar kami semua.

Dihah tak sabar tunggu 29 Oktober ini. Buku kedua akan terbit. Yeay!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan