Pages

23 November 2010

Cantik! Dihah suka.



Comel!

Itu frasa pertama yang lahir dari bibir saya bila berkenan sangat dengan dolly kak emila yusof. Lantas terus sahaja saya tempah. Terima kasih Kak Emila kerana membikin, mencantik dan menukang blog ini menjadi sedap mata memandang. Cantik!

Kata Kak Emila "I am truly honoured that the clean look attracts other bloggers."
Berbalik pada blog lama yang berwarna hitam, sekejap biru dan merah jambu, maka terus terang saya katakan blog ini lebih sesuai untuk saya menulis dengan lebih lancar lagi. Insya-Allah. Ia berwarna putih dan semacam suci pula ya!
Mari tersenyum mesra. Yeah!

Saya akan menulis perlahan-lahan, ditambah dengan penulisan yang semakin malas menjadi-jadi! Jadinya, blog cantik dan baharu ini adalah penawar segala duka lara meskipun celcom broadband di rumah, alahai! Macam siput! Lambat!

Okey kawan-kawan, pembaca sekalian jangan cemburu lihat dolly comel itu. Ada macam Dihah tak?

Terima kasih Kak Emila kerana melayani karenah Dihah, nak itu nak ini, bagi cantik itu, bagi cantik ini.

Sehinggakan profile picture di dalam facebook turut ditukar. Mata terkebil-kebil di pejabat melihat blog baharu. Wah! Blog baharu dan yang penting jemari wajib menulis, wahai Dihah!

Tadaaaaaa

2 ulasan:

  1. abg dooooooooooooooooooonnn, saya pun suka!

    BalasPadam
  2. bersih dan mulus..
    akak suka!

    BalasPadam