Pages

06 Disember 2010

Gua & minyak & tol

Saya sedang membikin dan menukang sebuah novel fantasi. Kemudian novel tauhid islami yang perlu dan mempunyai banyak bahan terpaksa saya ketepikan buat sementara waktu. Target saya penghujung Disember ini novel fantasi mendebarkan ini siap! Kemudian akan menyambung masa dengan novel tauhid Islami ini.

Doakan saya ya, kawan-kawan!

Blog ini juga adakala saya singgah dan adakala saya sapu-sapu agar ia menjadi bersih. Maaf kerana tiada cerita sensasi meski isu minyak, air dan gula mendadak naik.

Saya mendapat satu reaksi seorang teman ketika berbual-bual dengannya.

"Tol juga semakin lama semakin banyak. LEKAS, KESAS, NKVE, PLUS, FEDERAL, LAKSA, DUKE, SKVE, BESRAYA, LDP. Omak ai! Jalan sikit tol, jalan sikit tol. Gua kadang-kadang merungut juga dengan tukang tol tu!

Gua sendiri tak tahu mahu cakap bagaimana. Sebab orang-orang Malaysia semakin hari semakin kaya.

Gua bengang sungguh!

Minyak naik, tol sana sini, gula naik, adakah mereka kisah? Gua rasa macam tertipu sungguh."

1 ulasan:

  1. senang je jangan kerja di KL cari di luar bandar.. semua masaalah settle.. hehe

    BalasPadam