Pages

28 Februari 2011

Stylish Blogger Award


Terima kasih dan salam manis-manis untuk Kak Emila Yusof kerana award Stylish Blogger Award pertama untuk Mardihah. Tidak sangka juga, Kak Emila yang popular dengan artworknya yang cantik sudi menjengahkan nama saya di dalam blognya untuk entry ini. Oh ya, blog ini juga adalah hasil kemasan dan kreatif Kak Emila.

Peraturan sesudah menerima award ini : (saya alih bahasakan ke Bahasa Melayu ya!)

- Ucapkan terima kasih dan ‘link’ kembali mereka yang memberi award kepada blog kamu. *terima kasih itu perlu ya!

- Kongsi 7 perkara tentang kamu!

- Jangan lupa kongsikan dengan 15 lagi nama. Ini namanya menge ‘tag’

- Hubungi yang ditag, jangan lupa!


7 perkara tentang saya.

1. Saya suka menulis. * Ya, sudah pastinya kerana saya seorang penulis separuh masa, maka masa-masa senggang saya di rumah atau ketika berada di mana-mana fikiran saya akan terus berfikir mengenai manuskrip-manuskrip yang sedang disiapkan.

2. Saya sayang emak dan ayah saya. Juga seluruh ahli keluarga saya. * kata emak pada saya di satu hari, Mar, air dicincang tidak akan putus.

3. Saya ada seorang suami yang sangat baik dengan saya. * Alhamdulillah, kerana dalam tempoh masa terdekat ini, saya terasa betapa kerdil diri dengan nikmat kasih sayang yang Allah limpahkan kepada kami berdua. Memahami kesibukan, makan tak kisah, tetapi tetap terjaga oleh si isterinya. hehehehe

4. Saya suka melihat Crime Scene Investigation di AXN. *Agak-agaknya jika tidak bekerja di bank negara dan menjadi penulis separuh masa, saya mahu menjadi pakar forensik yang berjaya. Wah, saya suka!

5. Saya memakai cermin mata dan jika dibuka cermin mata saya rabun jauh! * Nikmat Allah mana lagi yang harus engkau dustakan?

6. Saya boleh memandu kereta.*eksperesi kena lebih ya, walau membawa kereta auto, hahaha!

7. Saya suka berangan-angan menjadi kaya! *angan-angan itu perlu ya, kawan-kawan!
::: 15 nama lagi? jadinya nama tersenarai adalah Mummy Erin, Faridmw, Abah Zino, Mak Su, Mufasiran Dunya, Haris Hauzah dan sesiapalah yang berminat! Sila-sila warkan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan