Pages

23 Jun 2011

Dan Gerimis Berbisik


Alhamdulillah, puji-pujian bagi Allah SWT kerana novel ketiga ini bakal diterbitkan 12 Julai 2011. Novel dwilogi kedua Andai Gerimis Berhenti ini pastinya mengancam! *haish...memang saya rasa mahu melompat tinggi! Akhirnya baby ketiga ini diam tak diam, muncul akhirnya. Bila editor berym dengan saya, rasa mahu berlari-lari mengejar pelangi! Subhanallah, akhirnya lelah dan penat saya bersama buah hati pengarang jantung ini berbayar juga. Paling penting, terima kasih tidak terhingga kepada editor yang tabah, bertungkus lumus meladeni manuskrip ini. Hanya Allah SWT yang membalas jasa baik kalian melayani manuskrip dan karenah saya. Oh, rasanya seperti mimpi lagi!

Saya mahu mendaki pelangi dan menyusurinya dengan seronok! Mahu kata yippie!Yeah!

Semangat kembali akhirnya! Mahu meneruskan baki-baki manuskrip yang terbengkalai kerana sikap 'malas' saya. Doakan saya semua teman-teman.

Dan Gerimis Berbisik, novel cinta selepas perkahwinan, novel kasih sayang bersama alam, novel kasih dan sayang bersama anak-anak yatim yang mencipta banyak rasa! Gerimis hati terubat akhirnya. Syukur, Ya Allah.

Dan saat-saat ini, lantas saya terkenangkan, betapa Allah SWT mencipta bahagia kepada saya mungkin dengan begini. Ya, nikmat mana lagi yang harus kita dustakan.

Selamat membaca novel, selamat menjadikan novel ini sebagai cinta di dalam jiwa! Nantikan ia terbit 12 Julai ini. Hadiah hari jadi sekali lagi untuk saya. Amin. Amin. Amin. Alhamdulillah.



5 ulasan:

  1. Saya mahu cinta itu..
    cinta di dalam jiwa..

    p/s : saya mesti dapatkan satu..

    BalasPadam
  2. aimie_afifah24/6/11 08:15

    Tahniah...moga terus berkarya!

    BalasPadam
  3. terima kasih yang mendoakan dan 'like' di facebook. :)

    BalasPadam
  4. mana nak cari buku ni?

    BalasPadam