Pages

14 Disember 2011

1 Hari di PD

Bunga sakura berkembang mekar,
Izz Amir selitkan ke telinga Yaya,
Saya bercuti berposing jadi gambar,
Haih, seronoknya rasa bergumbira!

Okeylah semua, saya nak menulis entry peribadi panjang-panjang rasa tak ada ilham pula hari ni. Entah, kenapa! Hehehe. Saya buat pantun empat kerat akhirnya. Jom tengok beberapa keping gambar ketika saya bercuti. Port Dickson je! Hehehe. Oh, kolam renang ni kami-kami saja di dalamnya.Privacy sikitlah kiranya. Resort tempat kerja. Nanti bolehlah kita pergi lagi! Yeah!



Dua orang budak tak menyabo terjun kolam

Ude dan Busu say 'Hai' sebab jam 7.30 pagi dah berendam dalam kolam.



Serangan bermula!

Serangan bermula!


sudah jadi ikan! Yeah!

Yeah! Perasan jadi ikan!


Bertiga bersatu

Kami bertiga!


Dengan zirah

Sebelum pulang ke Melaka. Posing dulu! Ohh, saya dah gumukkkkk!Nanti lepas ni mahu bawa Raihan dan Raidah! Nanti ya, kak lang bawa!


Salam comel-comel semua.

2 ulasan: