Pages

01 Februari 2013

Mrs Pai Epal

Bolah tak bayangkan macam mana stress empat belas juta saya tunggu Mr Pai Epal? Hahaha. Stress dia macam rasa nak lekatkan kepala kat dinding tu. Miahaha. Apa-apapun mari sama-sama tunggu kisah cinta agung cik Yaya sayang dan Izz Amir hokey. Insya-Allah saya ni still dalam penyusunan plot kisah Mrs Pai Epal. Ni saya tepeklah untuk semua hilangkan rindu kan? Suka tak? Suka tak? #Eh, Mr Pai Epal ada sambungan? 




“Haaaa...kalau macam ni gayanya kan...toksah abang haraplah nak dapat anak sampai 11 orang. Yang seorang ni pun pening dibuatnya saya tau tak?”  

“Eh..apa pulak peningnya. Bukan awak yang jaga Izz Ashfan seorang. Ni..ni..” Izz Amir tepuk dada sendiri berkali-kali. "Saya yang jaga dia. Apa pulak awak nak peningnya. Sini-sini. Bagi saya dukung dia. Heiii mamanya ni pot pet pot pet!”

“Awak cakap saya pot pet pot pet? Habis...siapa yang punggah dapur ni dengan cream bagai ni. Keluarkan semua spageti saya dalam bekas ni kalau bukan anak awak ni?"

“Hello...ni anak kita. Bukan anak saya seorang. Huh!”

Eh eh... Aku ketap bibir. Jeling Izz Amir yang dukung Izz Ashfan yang tersengih-sengih sambil whipping krim penuh di tepi bibir.

“Anak awak. Dahlah comot sebijik macam awak!”

“Anak awaklah. Apa pulak nak samakan dia dengan kita...dahlah dia ni nakal macam mamanya. Meh sini saya dukung." Izz Amir jeling aku. Sempat pulak dia tarik hidung aku. "Kemas cepat. Saya tunggu awak kat atas”

“Tak nak..uwekkk!”  

“Cepat!!! Saya tunggu awak kat atas. Tak ada alasan-alasan lagi. Dah seminggu saya puasa..."

26 ulasan:

  1. Tanpa Nama1/2/13 23:57

    alahai comelnya family ni

    BalasPadam
  2. Alahai happy nya family ni..... #^_^

    BalasPadam
  3. Alaaaa......cik Mardihah. Kenapa sikit aje, x puaslah beb. rindu giler nih kat Mr Pai Epal.

    Upkan lah lebih sikit ye, kalu x sy x syg Cik Mardihah 14 juta kali. hheheheheee....

    BalasPadam
  4. AniLufias4/2/13 11:03

    HHAHAHAHAHAHAH
    mmg rindu giler kat Mr.Pai Epal nie....rindu 18juta kaliiiii

    BalasPadam
  5. @Tanpa Nama kecomelan mereka akan disambung selepas ini. Yeahh!!

    BalasPadam
  6. @NurAtiZa nur atiza, terima kasih sudi lagi menjejaki blog kiter ni. hehehe

    BalasPadam
  7. @has_1309 sayang jugak has 14 juta. ekekeke. itulah, up sikit bab je ni. tunggu ya mrs pai epal. hehehe. muah-muah.

    BalasPadam
  8. @AniLufias Ani Lufias....rindu awak jugak banyak-banyak. ekekekeke. rindu kan dengan mr pai epal? ecewahhh! Semoga terubat rindu ya.

    BalasPadam
  9. dah ade jual ke kak mardihah ???

    BalasPadam
    Balasan
    1. belum. mrspaiepal belum lagi. tunggu terbit ya.

      Padam
    2. okeyy !! gud luck ye kak !

      Padam
  10. Tanpa Nama26/7/13 15:10

    Kak mardihah. Mrs pai epal dah kluar ke dkt kdai buku?

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam adik. mrspaiepal belum terbit. jangan cari di kedai buku ya. hehehe. tunggu siap dan kalau penerbit nak terbitkan insyaAllah. ;)

      Padam
  11. Tanpa Nama7/9/13 19:48

    Agak agak bila boleh keluar Mrs Pai epal ni ek? Dah x sbr tnggu ni.. Rindu nak baca kisah cik yaya sayang dan izz amir.....

    BalasPadam
  12. fullamak!! tak sabarnye tunggu mrs pai epal ni.

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama20/11/13 12:53

    bile nk ada kt pasaran ek Mrs Pai Epal ni..x sabo nk baca..

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama9/2/14 21:23

    Dah terbit ke mrs pai epal?

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama16/3/14 16:17

    Dah kluar ke mrs pai epal ni...

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama13/8/14 13:13

    biler boleh keluar akak???? dh lamer tunggu nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tunggu ya my dear. Akan disambung

      Padam
    2. Tanpa Nama17/10/14 09:31

      dah ada kat pasaran ke mrs pai epal..akak??

      Padam
    3. Tanpa Nama17/10/14 09:32

      klu dh keluar..bagi tau ya..please..

      Padam
    4. Tanpa Nama17/10/14 10:39

      bagitau tarikhnya tau kak mardihah..

      Padam
  17. Tanpa Nama19/12/14 16:00

    Lama nya nk tnggu..dh 3-4 kali ulang novel mr pai epal..rindu sgtt kat diorg..

    BalasPadam
  18. Mrs epal pai ni dah de kat kdi lom?

    BalasPadam
  19. Mrs epal pai ni dah de kat kdi lom?

    BalasPadam