Pages

21 November 2011

Haish, Cik Yaya ni!

twitter-love-wallpaper


Apa yang berlaku pada Cik Yaya untuk bab 8 minggu ini dalam Mr Pai Epal? Saya pula yang nervous! Saya pula rasa nak pitam! Haish! Cik Yaya selalu buat saya tak senang duduk! Hohohoho! Iyalah kan, tengok TV3, astro RIA, Prima, KBS mesti ada selingan, bukan? Jadi nah iklan untuk peminat Mr Pai Epal! Zassssss!


***

+Tarik nafas, Yaya! Sila kawal nervous! Control ayu! Control ayu!
-Ah, aku tak bolehlah rasa nak kawal nervous aku ni. Control ayu pun rasa tak bolehlah!
+Kau nak pengsan ke?
-Ya, aku nak pengsan
+Sabar Yaya! Sabar. Mengucap panjang-panjang. Istighfar.

6 ulasan:

  1. alahai...tegedik2 akak masuk sini ingat cik yaya ada..cepat la sambung nye..dak sabau nih..

    BalasPadam
  2. hehe , Kak Mardihah , entry ni comellah! ^.^ v

    BalasPadam
  3. arasnieryie@199521/11/11 21:17

    laaa,iklan jer?..lintang pukang aku bukak blog ni tadi,rupe2 nye IKLAN SAHAJA???..nseb baek aku comel plus ayu,klau x...???ermmmz,sabo aje ler..

    BalasPadam
  4. Kak nora - cik Yaya bawa skuter..vroommm...vroommmm..sabau kak. Sabau..hehe

    BalasPadam
  5. Amer Mukhlis - awak pun comel. Ngee ^-^

    BalasPadam
  6. arasnieryie@1995 - rupa-rupanya iklan sahaja ya. sabau dik..senyum comel-comel. nanti akak update, okey?

    BalasPadam