Pages

16 November 2012

Tafakur

Saya mula belajar memahami, memerhati, mentafsir sikap diri sendiri.
Muhasabah Mardihah. Zikirlah..tenangkan hati.

Sempat lagi rasanya untuk memohon maaf pada semua. Mana tahu saya ada terkecilkan hati sesiapa, guriskan hati sesiapa, tidak sempat komen apa-apa pada pembaca yang rajin turunkan komen di blog saya ini. Juga mana tahu ada yang saya terlupa ingatkan pembaca dalam semua karya-karya saya. InsyaAllah, saya akan terus perbaiki untuk masa-masa akan datang.

Yang pasti : manuskrip Yang Terindah, Dia Cinta Hati Saya & Nama Dia Joe akan disiapkan untuk tahun 2013. Doakan saya. Semoga Maal Hijrah memberi kekuatan kepada diri, kalian semua pembaca yang sudi menjengah dan seringkali memberi semangat. Meski sedikit tapi saya akan ingat sampai bila-bila. Hanya Allah swt merencana segala.

Mardihah

2 ulasan:

  1. Assalam Ya Mardihah...sama-sama kita muhasabah diri....Salam Hijrah 1434.

    BalasPadam
  2. @Amy salam hijrah 1434 sis amy sayang. hehe

    BalasPadam