Pages

21 Oktober 2011

Volkswagen Beetle Mr Pai Epal

Oh, saya masukkan beberapa babak di dalam Bab 6 yang sudah siap. Belum dipublish di penulisan2u. Bab 5 menanti minggu hadapan. Tuan punya pula yang tak menyabo-nyabo. Hiks hiks..

Amacam, comel tak volkswagen beetle ni? Siapa kaya raya, mari hadiahkan saya kereta ini. ^______^







Ouch! Daun-daun sakura lantas berguguran kala ini. Adnan yang entah bila ada di belakang menuruti perjalanan kami ini. Volkswagen beetle mengiringi! Indahnya saat ini dan awan gemawan sekali lagi menjadi teduhan hari ini. Angin terasa menyerbu-nyerbu dengan kedinginan. Jalan raya tiba-tiba lengang dan kosong. Hanya kami berdua saat ini. Hatiku rasa berbunga tiba-tiba! Rasa kembang-kembang semuanya. Lagu Dealova lantas kedengaran mengiringi perjalanan ini. Aku bermimpikah?

“Awak bukan bermimpi, cik Yaya! Saya serius ni!” suaranya bergema lagi.

Dan aku mahu pengsan!

2 ulasan:

  1. lawa kereta tu... kalau jalan2 tu nanti pastikan cuaca ok.. takut tak sempat tutup je hehe

    BalasPadam
  2. memang lawa abah. ^__^ kalau hujan kena tutup cepat-cepat! vrooommm...vroommmm

    BalasPadam