Pages

05 Januari 2012

Jangan Rindu Saya!

Jemput minum kopi semua! Eceh!


Minggu depan, esok atau lusa, Insya-Allah saya akan publish Mr Pai Epal 14 okey. Juga Yang Terindah 10. Saya mengaku saya belum menulis sambungan kisah misteri cintan cintun dan gelak ketawa kesukaan ramai ni! *ceh, perasan! Ngeeeeee…Jangan kerut-kerut dahi okey. Hehehe. Saya sedang berhempas pulas cari ilham ni.

InsyaAllah, esok jika saya sempat menyusun ayat! Atau paling lewat minggu hadapan. Oh ya, Mr Pai Epal berkemungkinan akan di tukangi sebanyak 50 bab! Banyaknya nak habis kan? Bila laaa nak siap ya? Dinovelkan? Saya geleng kepala sebab tak tahu. Biar masa menentukan dan sokongan semua yang akan membenarkan! Tingginya impian... macam menyentuh pelangi, kan?

Lantas, saya pegang angan-angan ini dalam hati! Pegang ia bersama jemari yang akan terus menari-nari! Doakan semuanya dipermudahkan.

Okey, terima kasih baca coretan ringkas ini. Bebel-bebel percuma, lamanya rasa tak tulis entry-entry peribadi semenjak ada e-novel ni kan? Tapi, blog dah meriah! Blog dah rasa macam ada pelangi! Ada awan-awan yang sentiasa temani saya. Kalian semua sebenarnya pelangi dan awan yang melindungi itu! Waah....bab karang jiwang-jiwang ni memang lah serah pada penulis Cik Yaya sayang ni, kan? Eceh! Okeylah, senyum comel-comel semua ya!

Baik-baik dalam setiap perkara yang dilakukan!

Tata! Titi! Tutu!

P/s : Jangan rindu saya ya! Hehehe

2 ulasan: